Like a rocket to the sky

Like a rocket to the sky

środa, 28 marca 2012

Rozdział 6

Siedziałam wtulona w Nathana płacząc z dobre pół godziny. Byłam zdeterminowana, nie wrócę do rodziców ! Nigdy ! Za takie coś co mi zrobili ?! Byłam na nich wściekła !
- Nie wrócę do nich ! Nie ma nawet opcji ! - mówiłam.
- Ale Aria, po jutrze musisz wracać. Wiesz, ze twoi rodzice przyjadą tutaj jeśli nie wrócisz ! - mówiła Spencer.
- Trudno !
- Ale, Aria ... - próbowała mnie przekonać przyjaciółka.
- Nie, Spencer ! Nie ma szans ! - wstałam i poszłam do pokoju Spence.
Usiadłam na parapecie i podziwiałam widoki za oknem. Zawsze jak było mi smutno, albo byłam wkurzona to śpiewałam. W tym przypadku tez tak było. Pierwszą piosenką, która przyszła mi na myśl było Glad You Came - The Wanted.


The sun comes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came.


Śpiewając tak zapomniałam o wszystkich moich problemach. Nie usłyszałam nawet jak ktoś wchodzi do pokoju. Tym ,, ktosiem'' był Nathan.
- Cześć, możemy porozmawiać ? - spytał, przerywając moje śpiewanie.
- Pewnie. - zarumieniłam się, bo wiedziałam, że słyszał jak śpiewam.
- Posłuchaj. Jak nie chcesz wracać do domu, to tak sobie z chłopakami pomyśleliśmy, ze mogłabyś ... u nas zostać. Co ty na to ? - spytał z uśmiechem.
- Naprawdę ? To nie będzie dla Was problemem ?
- No coś ty ! Możesz się wprowadzać od zaraz.
- Dziękuje, dziękuje, dziękuje ! - rzuciłam się mu na szyję.
- Ohh... - był trochę speszony - ... nie ma za co. - przytulił mnie.
Zeszliśmy do wszystkich uśmiechnięci. Usiadłam znowu koło Nathana. On co chwile zerkał na mnie. Trochę mnie to denerwowało, ale z drugiej strony było przyjemne.
- To co Aria ? Kiedy się do nas przeprowadzasz ? - spytał Max.
- A kiedy bym mogła ? - spytałam nieśmiało.
- W sumie najlepiej by było gdybyś już dzisiaj się do nas przeniosła. - uśmiechnął się Tom.
- To w takim razie idę się pakować. - powiedziałam i poszłam na górę ogarnąć swoje rzeczy.


________________
Coś wyszło ;)
Miłego czytania i KOMENTOWANIA ;P
Ada ♥

6 komentarzy:

  1. Yees!
    Jest świetny!
    Kurde!
    Nath - zacna propozycja xd :D
    CUDO . muuaaah :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczaczki jakie cudeńkooo

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz lepsze i lepsze...
    Tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny!
    Pisz dalej, bo nie mogę się już doczekać :D
    uhhh... Aria przeprowadza się do chłopaków...
    Będzie sie działo! :D

    OdpowiedzUsuń